HTML

blogocska

kicsi gondolatok képecskék a fejemből morzsák és ez a blog morzsa és kenyérdarab kicsi galambok, csipegessétek és zárjátok a lelketekbe hogy én ilyen vagyok

Friss topikok

  • fáradt...: szia, én úgy vettem észre hogy Te sokkal inkább igényelnéd a szüleiddel kialakított őszinte kapcso... (2007.12.19. 23:41) negyedik (otthon)
  • Rohattt: Bocs, de nem tudtam most mindet végigolvasni, mer egyrészt má lassan korán lesz, másrészt mer ebbő... (2007.11.24. 02:43) Mire fel a büszkeség?!
  • Lyrien: Szia! Bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, remélem, még elolvasod... Maga a lakodalom inkább egy... (2007.08.04. 11:54) Esküvő

Linkblog

vergődés - 1

2007.08.04. 11:47 :: Lyrien

És megint itt vagyok. Régen nem voltam már, tudom, de mostanában több volt a fejemben, mint amit ki lehet írni. Sajnos.

Elvesztettem a szürreálist magamból, erre most jöttem rá. Múlatom az időt, de ő úgyis múlik felettem, ha én nem akarom. Ki kellene használni, hogy valamit mégis alkothassak a világon, amíg itt vagyok, de így nem fog sikerülni.

Valahol lehet Őt hibáztatni azért, mert elvesztettem magamból a szürreálist. De mégsem teszem. Amit nem akarunk igazán, az úgysem fog sikerülni. Ami elveszett, azt sosem birtokoltuk igazán. Valahol még próbál visszajönni, de ez nem olyan egyszerű, zárt ajtókon keresztül.

A szürreális akkor jön elő, amikor nem vagyok biztonságban. Amikor elhagytak, vagy nem láttak meg. Amikor nincs mellettem senki, vagy éppen túl sokan vannak. Amikor... nem vagyok biztonságban, akkor bárki megérintheti a lelkemet. Illetve megérinthetné, de nem érinti. Pedig itt van, kitárva, kitépve, földre dobva, de nem látja éppen az, akinek a legfontosabb lenne, hogy lássa.

Nos, ilyenkor jön elő a szürreális. Merengve, kifordulva látom a világot, beleképzelem a lehetetlent, megálmodom a valót és elpusztítom azt, ami tényleg sosem volt.

De ki az, aki feladná a biztosnak tűnő szerelmet egy fájó szürreálisért?

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://lyrien.blog.hu/api/trackback/id/tr72132050

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: asphalt 8 hack 2017.12.17. 13:10:06

Ajánlatok a kedvenc helyeidről - kockablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása