HTML

blogocska

kicsi gondolatok képecskék a fejemből morzsák és ez a blog morzsa és kenyérdarab kicsi galambok, csipegessétek és zárjátok a lelketekbe hogy én ilyen vagyok

Friss topikok

  • fáradt...: szia, én úgy vettem észre hogy Te sokkal inkább igényelnéd a szüleiddel kialakított őszinte kapcso... (2007.12.19. 23:41) negyedik (otthon)
  • Rohattt: Bocs, de nem tudtam most mindet végigolvasni, mer egyrészt má lassan korán lesz, másrészt mer ebbő... (2007.11.24. 02:43) Mire fel a büszkeség?!
  • Lyrien: Szia! Bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, remélem, még elolvasod... Maga a lakodalom inkább egy... (2007.08.04. 11:54) Esküvő

Linkblog

***--***

2007.06.23. 15:51 :: Lyrien

kicsi vagyok és kiszámíthatatlan, bármelyik pillanatban ott teremhetek a hátad megett, nagyon pisszegve, hogy ne ijedj meg, csak én vagyok.
elbújhatok akár a levelek alatt, de ha akarok, ránövök a fejedre és gomba leszek, vagy levestészta.
szeretek szoknyában járni, pedig olyankor furcsa vagyok kicsit.
néha kicsit gondolkodom.
szeretem az embereket, meg a zenécskét, ami a fülemben szól.
és a padlizsánkrémet, amit az én anyukám tud a legjobban csinálni. és az apukám mindent megjavít. a kistestvérem meg mindent tud.
nem szeretem, ha megkérdezik, hogy mikor lesz az esküvőm, vagy, hogy hogy vagyok.
szeretem érdekelni az embereket és bután pislogni, ha valakire nem figyelek.
mindig álmos vagyok, mert messzire látok, és az fárasztó szokott lenni.
átlátszó is vagyok, de megcsillan rajtam a napsugár.
üveg vagyok az ablakban, meg kilincs a garázskapun.
de csak néha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyrien.blog.hu/api/trackback/id/tr76104378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása