HTML

blogocska

kicsi gondolatok képecskék a fejemből morzsák és ez a blog morzsa és kenyérdarab kicsi galambok, csipegessétek és zárjátok a lelketekbe hogy én ilyen vagyok

Friss topikok

  • fáradt...: szia, én úgy vettem észre hogy Te sokkal inkább igényelnéd a szüleiddel kialakított őszinte kapcso... (2007.12.19. 23:41) negyedik (otthon)
  • Rohattt: Bocs, de nem tudtam most mindet végigolvasni, mer egyrészt má lassan korán lesz, másrészt mer ebbő... (2007.11.24. 02:43) Mire fel a büszkeség?!
  • Lyrien: Szia! Bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, remélem, még elolvasod... Maga a lakodalom inkább egy... (2007.08.04. 11:54) Esküvő

Linkblog

vergődés - 2

2007.08.30. 20:18 :: Lyrien

Mit tehet a lélek, ha eltévedt egy kicsit?

Ha már nem látja a világot, csak az agy belső falát, vércsíkokat a falon és tisztátalan állatokat a hó mélyén.

Csak egy pillanatra nem figyelek, és így jártam. Eltévedtem. Lélek vagyok. Hallom a zenét, a túlvilágról üzen, hogy menjek haza. Mocskos képek közelednek, de semmi több. Semmi.

Hatalmas üreg a semmiben, elévelyedett állatok járkálnak, törött lábbal.

Tűzijáték a berkekben, régmúlt semmi, hátaslovak húzzák az igát, nem érünk el sehová.

Pedig igyekszünk nagyon.

Lélek lettem, eltévedt. Állatok félbevágva, cafatokban, salátával. Ecetet öntök a szemükbe, és nem értem, miért nem hallom a sikolyokat.

Mert a zene mindet elnyomja. Elpusztítja és érzékekké degradálja őket. Érzéki állatok, elpusztult növényeken táncolnak. Táncoltak. Ecettel a szemükben, köpködik a sarat. Megfürdök benne.

Elfelejtem, hogy volt valaha agyam, lelkem. Mára én váltam lélekké. Részegen tántorgok a fényben, de a sötét kijózanít. Mint mindenkit.

Elfelejtettem, hogy valaha nekem is voltak érzékeim. Automata lettem, nagy kaliberrel. Gép és fegyver, a társadalom ellen vonulok hadba, de mindannyiszor elbukok.

Meg kellene váltani a világot, de ecettel a szememben nem fog sikerülni. Mert nem sikerülhet.

Ijesztő képeket vetít elém a zene a túlvilágról, de nem látom. Valami csípi a szemem és a fülem, talán a valóság, de... ... ...

Valami elmúlt, de semmi az. Valami lesz később, de az elmúlt semmi. Semmi a végtelenben, elpocsékolt álmok, szénakazal, gyufa, tűz!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyrien.blog.hu/api/trackback/id/tr55153234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása