HTML

blogocska

kicsi gondolatok képecskék a fejemből morzsák és ez a blog morzsa és kenyérdarab kicsi galambok, csipegessétek és zárjátok a lelketekbe hogy én ilyen vagyok

Friss topikok

  • fáradt...: szia, én úgy vettem észre hogy Te sokkal inkább igényelnéd a szüleiddel kialakított őszinte kapcso... (2007.12.19. 23:41) negyedik (otthon)
  • Rohattt: Bocs, de nem tudtam most mindet végigolvasni, mer egyrészt má lassan korán lesz, másrészt mer ebbő... (2007.11.24. 02:43) Mire fel a büszkeség?!
  • Lyrien: Szia! Bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, remélem, még elolvasod... Maga a lakodalom inkább egy... (2007.08.04. 11:54) Esküvő

Linkblog

zööööld

2007.06.02. 17:16 :: Lyrien

Szeretném kifejteni röviden, hogy mennyire utálom a füvet. Lécí, senki ne füvezzen. A fű megöli a barátságot. Persze, nem akkor, ha az ember összes barátja együtt füvezik, és ő maga is velük.

Teljesen megfagyaszt mindent maga körül. Csak a füst, amit kifújnak mások. Abba kell belefulladni. És a kellemes légkör is elvész benne. A fűvel nem az a gondom, hogy van, aki elszívja. Hát, tegye. A dohányzás és a gyilkosság is öl, mégsincs semmi kivetnivalóm ellene. Én is gyilkos vagyok, mert csirkét eszem.

A fű más. A fű romba dönt. Ha valaki szívja, de más nem, akkor nem tudnak egymással kommunikálni. Beszélgetni, ha úgy tetszik. De egyszer-egyszer-néha nem is lenne gond. De ha ebből áll ki a nap... Akkor ja.

Nem akarok senki elítélni. De sajnos nagyon jó barátaim mennek tönkre bele. Elveszi az életüket, a lelküket. Pedig csak egy apró zöldség...

Lécí, senki ne füvezzen. Vagy, ha mégis, és nem fogok ott állni mellette.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyrien.blog.hu/api/trackback/id/tr3691406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása