HTML

blogocska

kicsi gondolatok képecskék a fejemből morzsák és ez a blog morzsa és kenyérdarab kicsi galambok, csipegessétek és zárjátok a lelketekbe hogy én ilyen vagyok

Friss topikok

  • fáradt...: szia, én úgy vettem észre hogy Te sokkal inkább igényelnéd a szüleiddel kialakított őszinte kapcso... (2007.12.19. 23:41) negyedik (otthon)
  • Rohattt: Bocs, de nem tudtam most mindet végigolvasni, mer egyrészt má lassan korán lesz, másrészt mer ebbő... (2007.11.24. 02:43) Mire fel a büszkeség?!
  • Lyrien: Szia! Bocsánat, hogy ilyen későn válaszolok, remélem, még elolvasod... Maga a lakodalom inkább egy... (2007.08.04. 11:54) Esküvő

Linkblog

kicsit fáradt

2007.03.27. 20:59 :: Lyrien

Végül múltkor nem beszéltem ősökkel. Valahogy eljutott a dolog olyan távolságba, hogy már nem fontos.

A dolgokat vagy azonnal megbeszéljük, amikor felmerülnek; vagy már elveszítik érvényességüket. Kicsit bánt a dolog, de, hát, ez így megy már régóta. Felmerül egy probléma, és addig halogatjuk a megoldását, amíg vagy megoldódik magától, vagy eltűnik.

De ez most nem fontos. Nincs kedvem erről írni. Ez az egész nem lényeges, mert nem változtat semmin. Attól, hogy ezt tudomásul veszem, még nem fogom azt tenni, ami helyes. Minden marad a régiben, csak eggyel többször gondoltam arra, hogy valamit meg kellene változtatni.

"Tudni, mi a helyes, és nem azt cselekedni, a legrosszabb fajta gyávaság." (Konfúciusz)

Kicsit van benne igazság. De így minden ember gyáva.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lyrien.blog.hu/api/trackback/id/tr2651715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása